استراتژی فروش برنامه فروشی ست که یک سازمان برای خویش می ریزد. بدون استراتژی، در مدیت اختصار همه چیز به ریخته و عملکرد، سیر منفی می گیرد. یک استراتژی کسب و کار، استراتژی بازاریابی یا استراتژی فروش باید این نتایج را داشته باشد:

 

اولویت های مشخصی که برای کل قابل فهم است

نتایج واضحی که برای کل قابل اندازه گیری ست

دستورالعمل های واضح که هر آدم می تواند اتمام دهد

اهداف روشن که هر کس می تواند در جهت رسیدن به آنها کوشش کند

بدون استراتژی، تیم ها و مدیران فروش بر پای بست، آنچه که در لحظه بهتر است، تصمیم گیری می کنند. نه به این علت که آنها خودخواه و یا کوته بین هستند، به این انگیزه که تصویر کلی و بزرگ سوداگری و بازار را ندارند. تیم فروش شما باید موارد ذیل را بداند:

 

پروفایل مشتری ایده آل

تحلیل SWOT

استراتژی مشخص بازار

اهداف صریح سود-محور

وظایف و جایگاه های مشخص

برنامه عملیاتی

اغلب راهبرد های فروش با مدیری شروع می شود که رقم رشد مورد تقاضای سرمایه گذاران، گسترش محصول جدید، ظرفیت عملیاتی یا عوامل دیگری را مبنا پیمان می دهدکه هیچ ارتباطی با فروش ندارد. چشمداشت رشد وسط دسته ها و نیروها به شیوه ای برابر، مد نظر و یا بر پایه باورهایی بیشتر غلط بخش می شود. متأسفانه، این استراتژی های ضعیف بیشتر منجر به ویرانی روحیه، افزایش خستگی و افت نتایج پایانی کسب و کار می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان با آوش تک در ارتباط باشید.

دستورها و تقاضاهایی که از بالا می آیند، باید با استراتژی هایی کارآمد ترکیب شوند الی رشد مد نظر حاصل شود


akhbar tecnolozh10

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آهیانه نمونه سوالات میناکاری فنی حرفه ای سپتیک تانک خرید و فروش و رهن و اجاره منبع بزرگ کتاب های الکترونیکی و صوتی فروشگاه اينترنتي چوويک بهترین برنامه های موجود در اینترنت